Glinščica

V soboto je bila za Primorski konec boljša napoved kot pri nas. Z Gabrom sva se že sredi tedna dogovarjala za plezanje na Primorskem. V petek zvečer pade končna odločitev, da greva v dolino Glinščice. S seboj povabiva še Meto in Žiga, ki sta se z veseljem odzvala. Iz parkirišča pri gostilni se odpravimo proti platami, kjer potekajo 100 meterske smeri. Z Meto se naveževa in splezava in splezava smer Senza none 2. Gaber in Žiga sta v smeri Senza none 1. Za Žiga je to prva več raztežajna smer v skali. Hitro smo na vrhu. Sestopimo mimo kapelice in se odpravimo v smer Spigolo verde. Tokrat sem v navezi z Žigom jaz, Meta pa je z Gabrom. Brez težav smo v štirih cugih res lepega plezanja na vrhu pri spominski plošči Tržaškega legendarnega alpinista Emilija Commicija. Malo se odpočijemo, okrepčimo in uživamo v pogledih na morje in stene na nasprotni strani doline. Z Gabrom imava še čas zato se odpraviva čez Commicijev greben. Meta in Žiga pa pod steno trenirata izdelavo sidrišč in druge veščine vrvne tehnike. Ura gre na 16to zato se odpravimo nazaj do vozila. Mene malo preganja čas, saj je ob 18h na Jesenicah prva finalna hokejska tekma v Alpski ligi.