Rodica, Vipava in okrog Krvavca

Ob koncu šolskih počitnic sem si tudi sam prislužil dva dni dopusta in si tako podaljšal konec tedna. V četrtek sva se z Gorazdom odpravila na Rodico (1964m). Štartala sva zjutraj iz Laškega Rovta, odsmučala z vrha okrog 12 ure in se pripeljala po ravno prav odpuščenem srencu zopet do dna bohinjske doline, prav do avtomobila. Zvečer smo se odpravili družinsko na Primorsko. S Saro sva obiskala Vipavo, preplezala sva Skriti raz in Raz stebra. No, v nedeljo sva si z Janžem zaželela še malo snega. Z Gorazdom sva se zmenila za Kalški Greben (2224m) iz doline Korošica. Pridružil se nam je še Miro a na koncu smo se znašli ob izteku krvavških smučišč s skupino pravih lokalnih poznavalcev. Povzpeli smo se po smučišču na sedlo med Krvavcem in Zvohom, odsmučali še v trdem snegu (na kako sonce ni za čakat, saj so napoke v snežni odeji ogromne) na vzhod proti lovski koči (Za vrati), se od tam povzpeli preko plazovin do planine Koren, si nadeli smuči in osvojili Vrh Korena (1999m). Sledil je spust proti Kalškemu Grebenu, zopet lepljenje kož, vzpon na vrh in odlična smuka do planine Dolga njiva. Od tam nas je čakalo še 300m vzpona skozi grapo Pehta nazaj na vrh Zvoha, od tam pa po smučišču nazaj do avta. Super krožna tura, vsega skupaj se nabere okrog 1600 višincev.

2 Replies to “Rodica, Vipava in okrog Krvavca”