Prvenstvena Črni panter

V JV steni Nad Šito glavo sva z Lidijo 14.8.2020 dokončala in splezala prvenstveno smer »Črni panter« in jo v celoti opremila s svedrovci. Podatki:105 m,6b ali 6a/A0, S2, obvezna ocena 6a. Skala je za ta del stene presenetljivo dobra. Ker je smer nova, previdnost za enkrat vseeno ni odveč.   Za plezanje potrebuješ 10 kompletov. Dodatno varovanje ni potrebno.  Abzajli so urejeni po liniji smeri in so dolgi približno 25 m. Linija smeri je lepo vidna iz samega prelaza Vršič, saj poteka po platah v  izrazitem črnem traku. Vstop je približno 50 m desno od smeri Stoletje oz.  desno od manjše votline, kjer zagledamo prvi svedrovec. Smer je kratka, plezarija pa konstantna.

1.R. , 28 m, 6a, 7x

Vstopimo po poči čez plate, dosežemo manjšo polico, kjer zavijemo desno v plate in nato naravnost gor na varovališče.

2R. 25 m, 6b, 9x

Iz varovališča v desno in naravnost gori v plate, nato prečka v levo na rob črnega pasu in po manjši zajedi na naslednje varovališče. Prestop iz plat v zajedo, je ključno mesto smeri. Težavnost 6b, možno ga je preplezati na A0.

3R. 25m, 6a+, 7x

Po poči v levo in nato desno  pod gladko zajedo. Vstop je težaven. Možno preplezati na A0. V nadaljevanju se zajeda lepo odpre, skala se še izboljša. Tako dosežemo lepo stojišče pod izstopnim raztežajem.

4R. 27m, 5b,5x

Vstopimo v širok kamin, po kateremu v lepem plezanju dosežemo plate na levi. Po njih preplezamo v levo na raz in po njemu dosežemo vrh smeri na samem robu stene. Tu je urejeno udobno varovališče in abzajl.

Smer »Črni panter« toplo priporočam, PPP sta že opravila naša člana Neli in Matic.

Božidar Družijanić, AO Jesenice

2 Replies to “Prvenstvena Črni panter”