Velika Martuljška ponca

Včeraj sem se kljub oblačnemu jutru odpravil z Gorazdom in Papijem proti Veliki dnini. Štartali smo s tretjega Vršiškega ovinka proti koči v Krnici ob 5:45. Prvotni cilj je bil bivak 1 v Veliki dnini, saj so bili vrhovi v oblakih. V vstopu v Veliko dnino na meliščih pa se je odprlo in po kratki malici in počitku na bivaku smo se odpravili proti Veliki Martuljški ponci. Odpravili smo se po spodnji poti po skrotju do velike terase pod vršnjo steno. Sledila je prečnica proti desni pod kamin, ki reže zgornjo steno. Pod kaminčkom na vstopu je bilo manjše snežišče. Kamin pa je bil v celoti kopen, v vršnjem delu je par metrov plezanja III. stopnje. Na vrhu kamina je sta tudi vzorno urejena dva sidrišča za varovanje in spust. Do vrha nas je čakalo še slabih 10 minut hoje po stezici. Ob 10:30 smo bili na vrhu in uživali v prelepem vremenu in razgeledih na okoliške vrhove. Naredili smo par fotk in se ob 11h odpravili proti dolini. V Veliko dnino smo sestopili po zgornji poti, ki vodi po rdečem grabnu (krušljivo) meni je lepši del po spodnji poti do kamina. Nato pa malo po zmehčanem snegu do melišč in po grabnu nazaj na pot, ki vodi proti Špiku. Potem pa po poti mimo koče v Krnici do vozila.