Teme J – Pajek(VI/IV+) – nova smer

Danes sva se z Anžetom Klaričem(AO Matica) zapodila v južno steno Temena, kjer sva splezala novo smer – Pajek. Smer se ponaša z odlično skalo, le redko je podrto. Iz doline stena izgleda precej bolj pokonci, zato naju je težavnost presenetila. Več kot šestice nisva našla, pa še to bi se verjetno dalo obviti po desni. Skoraj vsa varovališča v smeri sva si uredila s frendi, kladivo je pelo bolj malo. Linija je izredno lepa in jo toplo priporočam tistim, ki se iz obiska Dolomitov še niso privadili na našo skalo.

Sledov predhodnikov nisva našla, razen enega prastarega klina na vstopu v smer. Če slučajno kdo ve, da je bila linija že preplezana, naj to prosim sporoči. Pri vseh vzponih ključno vlogo igra dobra oprema, s katero me založi IgluSport.

Ime: Pajek                                                                                                                                 Prv: Matija Volontar, Anže Klarič                                                                                             Dolžina: 500m                                                                                                                         Čas: 4-5ur                                                                                                                               Ocena: VI/IV+

Opis:                                                                                                                                       Plezati začnemo v stičišču stene in grape, ob kateri poteka dostop. Izberemo polico, na kateri raste nekaj trave, ter ji sledimo v desno do dreves, nato zavjemo naravnost navzgor proti izrazitemu kaminu, kjer si uredimo stojišče. Nad sabo opazimo star klin. Nad kaminom izbiramo najlažje poči ki presekajo več polic, tako, da pridemo do zadnje izrazite police, na kateri naredimo sidrišče. Od tam 20m rahlo proti levi. Na svoji levi opazimo neizrazit stolpič, na desni pa drevo. Plezamo proti drevesu ter pred njim zavijemo skrajno levo in že opazimo poč, ki je detajl smeri(VI). Sredi poči nad sabo opazimo široko polico, na kateri si uredimo udobno stojišče(k). Od tu naprej plezamo v edini logični kamin nad nami in rahlo proti levi. Spet dosežemo veliko polico(k). Nad nami je do vrha še dobrih 150m poplezavanja do največ četrte stopnje.

One Reply to “Teme J – Pajek(VI/IV+) – nova smer”